Značka Lollo Caffé

Pokud se chceme bavit o značce Lollo Caffé, musíme začít u jejího zakladatele jménem Ciro Lollo, který zasvětil svůj život vášni pro kvalitu a neustálé hledání dokonalosti. V roce 1990 založit společnost Dical Srl a díky svojí intuici a neustálé pozornosti k novým trendům předběhl vývoj trhu a rozhodl se jít vizionářskou cestou, a to cestou jednotlivých porcí. Firma Dical Srl na sebe vzala riziko, předvídala neustálý růstový trend, který budou mít pody a kapsle v nadcházejících letech.

Dical Srl se zrodila jako společnost orientovaná na výrobu pro třetí strany. Na její produkci spoléhá řada významných a renomovaných společností. Získání zkušeností v tomto odvětví bylo okamžitě spojeno s využitím inovativních výrobních metod.

Lollo Caffé – nejen kompatibilní kapsle a podyLollo pody, kapsle
Značku Lollo Caffé se společnost rozhodla zveřejnit spolu s jejími svěžími, moderními liniemi a elegantní image. Spojili tradici kávového rituálu a nové špičkové výrobní technologie. Jejich cílem je koncipovat kompletní řadu produktů, od těch nejtradičnějších (zrnková a mletá káva) až po ty nejinovativnější (kapsle a pody), které se budou uspokojovat potřeby stále sofistikovanější klientely.

Nejlepší kvalita Arabiky a Robusty z Brazílie, Afriky a Indie jsou výchozím bodem pro vývoj směsi prostřednictvím hloubkového studia jednotlivých odrůd kávy. Nejmodernější výrobní techniky v kombinaci s klasickým řemeslným pražením zvýrazňují aroma kávy a zároveň chrání její vůni.

Inovativní systémy balení kapslí zachovávají chuť a aroma kávy Lollo beze změny. A tak se zrodilo espresso, které zachovává pravý otisk Neapole a nezapomenutelnou chuť na patře. Každý výrobní krok je charakterizován tzv. metodou Lollo, která je tvořena pečlivostí, neustálým hledáním dokonalosti a vyznačuje se správnou kombinací nejstarších meto zpracování a nejinovativnějších technik výroby kávy.

Kromě kvalitý kávy dbá Lollo také na udržitelnost, a proto má společnost obnovitelné zdroje energie, které pokrývají 80% energetických potřeb společnosti.

Lollo Caffé v číslech
Lollo Caffé se rozkládá na výrobní ploše cca 25 000m2. Distribuuje se ve 2 továrnách, ve kterých se káva praží a balí. Dostupnost velkých skladů, nedávno rozšířených pro konzervaci surové kávy a pro skladování produktů, a řízení prostřednictvím obchodních kanceláří umožňují denní zpracování přibližně 20 000 kg pražené kávy denně s potenciální výrobní kapacitou 40 000 kg, aby bylo možné zabalit 2 miliony jednotlivých porcí každý den.

Projekt Lollo Caffé Gran BarLoll zrnka
S projektem Gran Bar od roku 2017 se společnost Lollo Caffé snaží rozšířit své hodnoty a vlastnosti, které ji odlišují, také v sektoru Bar a Ho.re.ca., aby upevnila svou přítomnost napříč všemi oblastmi. Během pouhých 2 let byla řada Lollo Caffé na trhu Ho.re.ca. tak dobře přijata, že v současnosti představuje 7–8 % obratu společnosti. Celkově od roku 2010 do roku 2019 společnost zaznamenala 30 % nárůstu obratu.

Při popíjení kávy Lollo máte pocit, že si vychutnáváte práci autentických kávových řemeslníků, kteří praktikují umění pražení s láskou a skvělými zkušenostmi. To je možné díky konzistenci dvou faktorů: jedinečné chuti kávy Lollo a vášně, s níž je vyráběna. Již léta se vedle značky Lollo Caffé objevuje výjimečná přítomnost skvělého dědictví Antonia Cannavacciuola, hvězdného šéfkuchaře známého v Itálii i po celém světě svou vášní pro jednoduché, ale vysoce kvalitní suroviny.

 

 

Autor: dejsikafe.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz